ummukerem Dağıttım, hediye ettim, 50 kadar bitkim vardı. Doğumda da çok geldi. Bir kısmını da eşim iş yerine götürdü. Şuan evdekiler 5-6 tane. Eşyalarımı değiştirmek gibi düşüncelerim olduğu için çiçeklere yönelemedim henüz. Şuan 3 yaşında ve artık çiçekler sorun yaratmıyor. Bir süreliğine dağıtın bence, sonra tekrar alırsınız eve.