ummukerem Niyesordunbucevabi evet var ama oraya da mama sandalyesinde erişti bi kaç kez veya kucağımda geçerken hoop diye tutuver yaprağından 🥲 elii çok çabuk amaa en mantıklı konsol gibi şuan
ummukerem ebrusafura ordan da kucaktayken yanından vs geçerken çeker düşerse daha mı tehlikeli olur acaba diye düşündüm 🫠 çünkü bi çiçeğim konsol üzerindeydi bi kaç kez yaprağını tutmaya yeltendi eli de çok hızlı🥲
moryazma ummukerem difenbahya vardı bende de kocaman olmuştu hatta çok güzeldi düğünümüzde gelmişti ama sürekli oğlum toprağını eşeleyip yemek istiyordu başkasına vermiştik . İkinci de areka vardı onu da küçük halletti kv verdim ortada hiç bir çiçeğim yok artık
ummukerem moryazma ben de difenbahyamı balkona koydum evde çok güzel büyüyordu balkonda yaprakları cansızlaştı sararacak gibi 🥹 balkona giden yaşamıyor niyeyse ya
Pamukhanim_ ummukerem bir tane var ama kapalı balkonda adını da bilmiyorum kızımın hiç dikkatini çekmedi 😅
ummukerem Pamukhanim_ bizimde kapalı balkon aama güneşi çok dik alıyor diyemidir nedir hangi çiçeği koysam öldü orda🥲🫠
Deletedmom2987 ummukerem orkide var kaktüs var bir de barış çiçeği var eşimin iş yeri doğumumda yollamıştı, konsolun üstünde hepsi 3 yaşında oğlum ellemiyor hiç
ummukerem Deletedmom2987 konsolda bi deneyeceğim bende. Şuan daha yürümüyor ye koltuklara çıkmıyor diye köşelere sıkıştırdım ama tırmanmaya başlar yakında gözü çiçeklerde hep ama büyük çiçekler ya saksıları falan da kocaman konsolda nasıl durur acaba
merverol28 ummukerem salon bitkim yok hepsi balkonda, bizimki de balkona çıkar çıkmaz yapraklara saldırıyor 😅
ummukerem merverol28 yaa bende beraber sulayalım alışsın falan diyordum ama direkt tutup koparmak istiyor 🥲 bi kaç tanesi nasibini aldı hatta… kıyamıyorum da birine vermeye atmaya emek emek büyüdüler hep
ummukerem CuteBadesMama cam balkon olunca güneş sanki yakıyor gibi ya önceden domates falan etmiştim saksıda onları hep yaktı camlar açık olunca sıkıntı yok ama arada cam olunca bi değişiyor anlamadım
ummukerem canmanayvesuyu yaa ben çok seviyorum 🥲 bugün bende ağzından yaprak aldım o yüzden çareler aramaya başladım
canmanayvesuyu ummukerem kapatın ben çok korkmuştum bişey olacak diye bir de baktım internette zehirli yazıyordu 🤦♀️
ummukerem [silindi] benim şuan 8 tane var çeşit çeşit 🫠 çoğu da büyük gösterişli salon bitkileri çok seviyorum ama bu oğlanla nasıl devam edecek bilmiyorum
ummukerem canmanayvesuyu ya işte her odayı kullanıyoruz 😅 balkonda yer var ama orda da çamaşırlar falan oluyo soğuk oluyo üşürse kurursa diye endişe ediyorum 🥲 Allah korusun aama bazı bitkiler çok yüksek riskli
moryazma ummukerem Güneşten dolayı zarar görüyor olabilir .Kullanmadığınız bir oda falan var mı oraya koysanız. Onun suyu zehirli diyorlar çünkü
Deletedmom2987 ummukerem oğlum küçükkende eski evimde büyük bir çiçekliğim vardı envai çeşit çiçek vardı hiç dokunmadı ya, anlattım hep anneciğim koparmayalım koparırsak çok üzülürler ağlarlar diye diye belki de o yüzden 😊
merverol28 ummukerem aynen birkaç kere ben de yapraklarına dokunsun çiçeklere alışsın istedim ama ışık hızıyla kapıp koparıp ağzına atmaya çalıştı 😅 daha zamanı var demek ki büyümeleri lazım 😅