ummukerem canmanayvesuyu annem de kızıyor bana her odanı dağıtma en azından bir odan düzgün olsun diye😅 ama soğuk da olsa niyeyse biz salonda da çok vakit geçiriyoruz yemek yiyoruz ve böylece tüm ev dağınık oluyor 🫠 tüm çiçekler salonda aslında kapatsam orayı orda güvenle büyürler ama
hsrt07 ummukerem bende sizin gibiyim evimde çiçek var oğlum 15 aylık ona emeklemeye başlayıp yanına gittiği anda severek gösterdim çicik diye şimdi yanına gidiyor seviyor hiç koparıp zarar vermiyor
ummukerem hsrt07 yaa maşallah ne güzel 🥲 bende bi kaç defa daha öğretmem lazım sanırım henüz kavrayamadı
moryazma ummukerem Güneşten dolayı zarar görüyor olabilir .Kullanmadığınız bir oda falan var mı oraya koysanız. Onun suyu zehirli diyorlar çünkü
ummukerem moryazma evet ya büyükleri de zehirliyormuş epey tehlikeli.. öldü ölecek gibi çok da bir şey yapmayacağım giderse gidecek artık endişesi çok daha büyük 🥹
ummukerem Deletedmom2987 bende ilk zamanlar beraber suluyorduk bak susamışlar diye ama koparmıyoruz kısmını çok oturtamadım kafasında sanırım🥲
ummukerem tgcyi hahaha size ekstra sorumluluk çıkarmış olabilir 😅 bende kayınvalidemi yolluyorum yazın sulasın diye 🤭
derya1414 ummukerem İlk oğlumda sürekli anlattım bak çiçekler ne kadar güzel kopamıyoruz seviyoruz falan diye onda hiç sorun yaşamadım ama bakalım 2. De başarabilecek miyim 😊saydığınız çiçeklerin hepsi ve daha fazlası evimde mevcut
ummukerem derya1414 ay ne güzel bende çok seviyorum çiçeği💕 daha çok anlatmam gerekiyor sanırım beraber büyümeyi öğrenmesi lazım kuru kuru boş duvarlara bakmayı hiç sevmem alışamam da🥲
ummukerem merverol28 alıştırınca alışıyor diyorlar ama bilmiyorum 🥲 zehirli olmasa yine bi nebze ama yere düşen yaprağı ağzına atmış direkt korkuttu bizi zehirlenir mi vs diye çok
ummukerem mamacitaa_ kendilerinden bir iz bırakıyorlar onlar da😅 alışırlar ya inşallah çiçeksizlik zor🥲
ummukerem kvsr234 ya işte bir de zehirleme vs olayı korkutuyor. Bende büyükleri dahi zehirleyen difenbahya var mesela onu balkona koydum sarardı gidici… ölecekler balkona koysam da kaktüs de çok sevemiyorum niyeyse büyük olsun yeşil yapraklı olsun istiyorum😅
ummukerem UrbanMom biz her odayı kullanıyoruz niyeyse😅 yaa işte oğlan evde beklenecek bi canlı değil sokağa çıkmak lazım bol bol 🤭
ummukerem zeyinci dimii zehirliyor ve dikenler tacı da öyleymiş … tüm sevdiklerim en güzel büyüttüklerim onlar. Starliçe ve yuka var bende de onlar zehirli değil diyor
zeyinci ummukerem evet dikenler tacı yüksek yerde duruyor ona erişemez ama deve tabanı sıkıntılı biraz dikkat ediyorum bende işte çokta güzeller ama
accountant ummukerem daha 5 aylık oralara yetişemiyor 😂😂 bebekten sonra benimde 2si ölmek üzere o kadar bakamıyorum eskiden hep çiçekli olurdu orkidelerim döküp tekrar açarlardı ilgi istiyor konuşuyordum falanda onlarla teşekkür ediyordum şimdi ben solmuşum 😂😂
semosderler ummukerem bende çok seviyordum ama artık zamanla kızım topraklarını dökmeye dallarını kırmaya başlayınca bende napim en iyisi elden çıkarmak dedim
canmanayvesuyu ummukerem evet ben orayı toplu tutmaya çalışıyorum ama bazen gitmek istiyor oğlum orayı da hallediyor aynı durumdayız tek bi tane toplu yer yok 😂🤦♀️
derya1414 ummukerem Evet sık sık konuşun çiçekleri kaldırmak çözüm olmuyo alışınca hiç zarar vermiyor 🥰bende çiçeksiz bi ev düşünemiyorum çok ruhsuz geliyo 🌸