Büyük çocuğunuz hakkında daha önce de post açmıştınız, ciddi öfke problemi var, neden inatla oyun terapisine gitmiyorsunuz? Gözüne anahtar girmiş ve gözü kanlı bebeğinizi burada arkadaşların ısrar etmeleri üzerine hastaneye götürmeniz apayrı bir konu.