acilinbengeldimm tomografideki tüm terimleri biliyor yani eğitimi olmadığı halde. E o zaman boşuna doktora götürüyoruz. Ne olmuş olabilir, ne kadar sürede iyileşir, sorun yaşamaması için ne kullanılır falan bunlara hiç gerek yok. Kocası önemsiz gördü. Sorun çözüldü. Zaten hastaneye de götürmeyeceklerdi ama ilk bakanlar önemli görmüş ki sevk etmişler.