Kartanesi26_ asrinhatasi memnun musunuz kilo alımı filan nasıl ? Bir sağlıkçı arkadaşım önerdi içeriğinde Palm yağı filan yok temiz dedi
emosss__ Sma opritto kullanıyrouz şuan hala 3 numara toplu aldığım için bitene kadar kullanacağım ama başka mamaya nasıl geçecem bilmiyorum sadece bunu içiyor diğerlerini asla içmiyor
yagizsmom emosss__ bize de hiç biri yaramamamıştı sadece Sma optipro yaramıştı kakasını çok rahat yapıyor bu mamayla. Hipp zaten çok koyu kıvamlı
vitability07 yagizsmom biz de hipp e geçtik. O gece gazdan hiç uyuyamadı dört aylık bebek. Sma ya geri döndük parti numaralarını kontrol edip aldık. Ben açıkçası tekrar böyle bir hata yapacaklarını düşünmüyorum. Risk her zaman var fabrikasyon sonuçta ama tüm mamalar için bu geçerli. Yapacak bir şey yok
yagizsmom vitability07 doğru aslında daha öncesinde aptamil ve hippte de geri çağırılmalar olmuş yani hiç brine güven olmuyor
yagizsmom bero1414 ben de çok kararsızım bir geri döneyim smaya diyorum bir yandan da için rahat etmiyor ama hipo kesinlikle çok kötü yaptı gece ağlayarak uyanıyor uyutuyorum 10 dk sonra aynı. Bu zamana kadar hiç gece uykusu bu şekilde bozuşmamıştı
emosss__ yagizsmom bilmiyorum bir arada apmamil için geri çağrılmıştı zaman zaman böyle hatalar olur diyip kullanmaya devam etmek istemiyorum güven kırılması yaşadık ama aynı şekilde olacak bir mama da bulamadım biz aptamil bebelac hip daha önce denedik asla ağzına koymadı bunu çok seviyor. Ek gıdayıda asla yemez bu mama vitamin değerlerini gelişimini çok iyi sağlıyor. Bir defa daha deneyeceğim başka mama olmadı mecbur sma ile yola devam etmek zorunda kalacam
yagizsmom asoaseasi aslında comfort mamalar daha çok kakayı koyulaştırıuormuş ChatGPT şöyle söylemişti ❌ Şu an uzak durmanı önerdiklerim • HiPP Comfort • HiPP AR • SMA Comfort / AR (Bunların hepsi kakayı koyulaştırır)
yagizsmom Esrakdr evet 2 numaralarda hiç dorun yoktu ben de kontrol etmiştim ama içim rahat etmediği için değiştirmiştim
alpaslanmom_ gksu1 ben olsam asla güvenip devam edemezdim illaki içeriği aynı tadı benzer olan mama vardır bile bile lades yapmayın derim
yagizsmom alpaslanmom_ evet artık hiç birine güvenemiyoruz ama başka mama yatamıyoruz ve bebek daha çok acı çekiyorsa ve sütünüz de yoksa mecbur veriyorsunuz
slnekncyel @yagizsmom aptamil veya bebelac gold verirken arada mamanın içine bi çay kaşığı kadar veya ondan bir tık fazla organik zeytinyağ kullanırsanız belki kabızlığa iyi gelir
hamcokelek33 yagizsmom benim bebeğim de optiproyu çok seviyordu içim rahat etmedi, aptamil prosyneo ya geçtik. Bu da sma comfort muadiliymiş. Şimdilik yeşil ve kokulu kaka dışında sıkıntı yok onu da chagpt içeriğinden ve mama değişikliğinden kaynaklı dedi. Golden goat ve aptamil probutra daha önce kabız yapmıştı. Prosyneo da olmazsa tekr at optiproya geçmeyi düşünüyorum
asoaseasi yagizsmom cesaret ettiniz yani Doktorunuza danıştınız mı peki Bebeğiniz kaç aylık bu arada Yani bir dönme ihtimalini bende düşünüyorum ama ….