yagizsmom ben aynı mamadan devam ediyorum. Comfort kullanıyoruz. Burada yazdılar başka markada da toplama olmuş. Bu toplama olayları önlem amaçlı yapılıyormuş genelde. O yüzden değiştirmedim. Bebeğim çok seyor bu mamayı. Comforttan optiproya geçelim mi diye sormuştuk doktora hiç deneme kabız falan olur ondan mı deriz kafamız karışmasın kendini yorma demişti. Mama değiştirmek hoş gelmedi öyle diyince