yagizsmom Selam kızlar Olaylardan sonra hipp organic combiotice geçtik ama o da kabız yaptı Bebekac gold ve aptamil pronutra da ilk zamanlarda denemiştim onlarda kabız yapmıştı. Ne yapacağımı şaşırdım Sma optipro çok iyi geliyordu ne önerirsiniz
bero1414 yagizsmom aynı ya combotoc gevdım iki gün oldu kaka yok bu gece göç uyumadık ağlaya ağlaya sabah etti 210 içen çocuk 180nbıle ıcmıo sma da çok ıyıydı 3 numara napıcagımı sasırdım hıcbır mama yaramıyor bugüne kadar hepsını denedım
asrinhatasi yagizsmom benim çocuk sma optipro içiyordu şimdi büyüdü mama içmiyor. Bir dönem evolvia nutripro da kullandık o da iyiydi bakın isterseniz🌸
banumzrak yagizsmom bende hip denedim ama comfort 1 kullanıyordum hipp kabız yaptı. Ve sevmedi içmedi çocuk. Şimdi tekrar sma ya gectım ama onun da son kutusu şuan alayım desem sma comfort 1 hiçbir yerde yok napacagım bılemıyorum…
Esrakdr yagizsmom ben nesttle ile görüştüm ve 1 numarali mamaların Aralık ayında sorun çıkmış 2 numarada böyle bı sorun yokmuş. Kodundan da kontrol ettim herhangi bir sorun yok kullanmaya devam ediyorum
gksu1 Benim kızımda Sma 2 içiyor diğerleri kabız yaptığı için malesef devam ettim umarım bebişlerimize bişe olmaz içim rahat değil ama başka da kabul etmedi
alpaslanmom_ gksu1 ben olsam asla güvenip devam edemezdim illaki içeriği aynı tadı benzer olan mama vardır bile bile lades yapmayın derim
yagizsmom bero1414 ay biz de hiç uyumadık bu gece ağladı hep kabız kakasını yapamıyor çok ıkınıyor ya Sma mı alsam yine dedim
Kartanesi26_ asrinhatasi merhaba evolviaya geçmek istiyorum bende nutrıpro normal olan mı ar filan değil dimi ilk kez kulllanıcam hiç bilmiyorum birde optiprıdan geçeceğim memnun musunuz
bero1414 yagizsmom tekrar alıcam bugün comfort 3 baska çare kalmadı çocuk acı çekiyor başka mamalar ıyı gelmiyo yanı :((
tugceozcan Bende hipe geçtim sonra aşırı kabız yaptı bebeğim mahvoldu geri sma veriyorum başka parti aldım mecbur
yagizsmom tugceozcan Benim parti numaraları uymuyordu zaten ama artık vermek istemedim o olaydan sonra şimdi de hipp veriyordum ama kabız bebiş ıkınıyor ıkınıyor kaka yok baya zorladı
yagizsmom bero1414 ben de çok kararsızım bir geri döneyim smaya diyorum bir yandan da için rahat etmiyor ama hipo kesinlikle çok kötü yaptı gece ağlayarak uyanıyor uyutuyorum 10 dk sonra aynı. Bu zamana kadar hiç gece uykusu bu şekilde bozuşmamıştı
Kartanesi26_ asrinhatasi memnun musunuz kilo alımı filan nasıl ? Bir sağlıkçı arkadaşım önerdi içeriğinde Palm yağı filan yok temiz dedi
yagizsmom Esrakdr evet 2 numaralarda hiç dorun yoktu ben de kontrol etmiştim ama içim rahat etmediği için değiştirmiştim
mmhtapp Ben Sma comfort 1 kullanıyorum seri numarasında sorun yoktu. En başta hipp ve golden goat denedim sevmedi ve hep kustu şuan mecburen kullanıyorum seviyor kilo alıyor kusmuyor ve kabız değil. Ben e bebek te buldum Adana da ordan almaya devam ediyorum. Kızımda da herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim
asoaseasi yagizsmom sizinle aynı durumdayım üstte kalsın Hipp comfort gibi diyorlar nasıl kabız yaptı anlamış değilim çocuğum çok zorlandı ama şu an bir kere daha nasıl değiştireyim veya eskiye nasıl döeneceğiz bilmiyorum
yagizsmom asoaseasi aslında comfort mamalar daha çok kakayı koyulaştırıuormuş ChatGPT şöyle söylemişti ❌ Şu an uzak durmanı önerdiklerim • HiPP Comfort • HiPP AR • SMA Comfort / AR (Bunların hepsi kakayı koyulaştırır)