tyugsug canım bize özel hastane inek sütü alerjisi var dedi..vücudu kabardi, sonra rapor almak için şehir hastanesine gittik bizde. Test yapıldı, kan alındı inek sütüne alerjisi çıkmadı çok şükür. Normal mamayı deneyim dedim ama fışkırır tarzda kustu. Doktora anlattım bende hocam kusması çok hatta baya baya fazla diye.. oda reflüsü var o zaman bide reflü maması deneyelim dedi. Denedik verdi işte 8 aylık rapor çıkarttı canım. Yani biz direk reflü diye gitmedik, bide 2 2,5 ay sürdü..gittik geldik hastaneye. Sonucunda aldık çok şükür..bri başvurun iyi bir doktora denk gelirsiniz inşallah yardımcı olur