tyugsug bizim çocuğunda kilosu iyi maşallah. Doktor kilosunu sormadı bile, sadece mamayi verirken hesaplama amaçlı sordu. Kiloyla ne alakaki canım anlamadım.oyle bişey yok bence dediğim gibi yeni aldım ben daha kilo falan soran olmadı, bebeğin sıkıntısına baktılar direk