esrailhann Bende 1 haftadır Aptamil ar mama kullanmaya başladım. Reflüden dolayı doktorumuz verdi. Ben şunu sormak istiyorum Aptamil ar mamayı hangi biberon ile veriyorsunuz?
tyugsug esrailhann Philips avent 2 numara 3 no aldım kolay çeksin diye kabul etmedi 2 no ile içiyo şuan