1prenss_annesi aptamil pronutra kullaniyorum. Oglum Yoğun bakımda yattı. Orda görmüştüm. Pediatri doktoruna sorduğumda en iyisini kullanıyorsun. Bizde genellikle annelere bunu öneriyoruz dedi. Ve Allaha şükür bi sorun yaşatmadı bize. Ama her bebek farklı tabiki. Yinede doktora danışın derim. O daha doğrusunu söyler. Çünkü aptamilin bi cok formu var. Pronutra, prosyneo, conformil gibi. Ve hepsi de farklı yani.