juli_naz bluees onu gördüm ama işte doktorumuza sormadan degismim dedim … doğum sonrası hastanede de verdikleri HippPre ydi o yüzden hala devam ediyorum
edaasavas busra969 ben de değiştirmeyi düşündüm ama düzen oturtmuşken bozmak da istemiyorum kararsız kaldım
azize2813 Badeninannesi_35 bebelac gold bir üst segmenti içerisi daha çok zenginleştirilmiş ek olarak omega var içinde öyle söyleyebilirim ben şu an onu kullanıyorum yeni geçtik sadece birazcık hafif bir balık kokusu gibi bir koku var kızım pek tadını sevmedi bakıcaz