Bizde 6. Aydan itibaren anne sütüne ek aptamil prosyneo kullanıyoruz laktoz intöleransı olmasına rağmen çok rahat kullanıyoruz, içerisinde probiyotik olduğu için de herhangi bir sorun yaşamadık sinirimi diğerlerine göre daha rahat doktorumuzun önerisiyle başlamıştık çok memnun kaldık 🦦