Eslina-20 Tazeanne0134 yaa ben şok bende aynı şekilde bir numaradan 2 ye geçtim bebeğim pişik oldu sudocrem kullanıyorum pisigi hala geçmiyor zeytinyağı sürüp havalandiriyorum geçmiş gibi oluyor tekrarlıyor hemen bezden mi oluyor anlam veremiyorsdum
Tazeanne0134 Eslina-20 bezdendir canım ben minies kullanmaya başladım işte inşallah memnun kalırım olmadı evy baby e geçerim napayım
Zeymir Ben ilk zamanlar sleppy kullaniyordum surekli bulamıyordum cagrıda. Sonra minies gectik memnunum.
55eren55 Tazeanne0134 sleepy bende kullanıyorum sleepy sensirive mor paket o çok iyi geldi 3 numarasında mor paket bulamadım natural aldım o da pişirmeye bşladı napacam bilmiyorum
Tazeanne0134 55eren55 valla canım benim ben miniese geçtim bende natural kullanıyordum inşallah sorun yaşamam
Tazeanne0134 Goksel kesinlikle benim en nefret ettiğim şey ben hamileyken bal reçel pekmez vs yiyemedim yasaktı bana hazır olanı geçtim doğal olanı bile yiyemedim
Tazeanne0134 hilall89 teyzem almış bana o gelseydi aklıma onu denerdim ama işte neyse inşallah bu bez iyi olur
55eren55 Tazeanne0134 sleepy sensitive kullanıyordum 3 numara bulamadım sleepy natural aldım o da pişik yapmaya başladı napacam bilmiyorum
SincapZ Tazeanne0134 canm bende primaya alternatif arıyorum uygun. Minies denedim. Sızdırmadı emmesi de iyi ama idrar yapınca kimyasal gibi koltuğu için sevmedim. Sonra canbebe aldık. Onda aynı minies e benziyor. Sadece biri yeşil biri mor renk. Ben başka Bi fark göremedim. Molfiks den memnunum ama gece Prima takıyorum yine.
Tazeanne0134 SincapZ yok valla hiç öyle bişe kokmadı kaldı ki primada petrol türevi maddeler çok ama minies'de yok canım senin tercihin tabiki de
Kizlarininannesi Tazeanne0134 sleepy benim kızımı pişik yaptı, sadece 4 bez kullandık, hemde çok kötü oldu, 2 haftadır geçmesi için uğraşıyorum,
Arenimo Hilponcik Evet ben de ben mi yapamıyorum diyordum ama sleepy sızdırıyor demek ki😅 değiştireyiimm
Eslina-20 Arenimo bende öyle düşünüyordum acaba gevşek bezliyorum da ondan mı sızdırıyor diyordum ama demekki bizden değilmiş😂😂
20192016 Hilponcik sleepy sizdiriyo bitek sizde degilnbence kalitesi düştü 3.5sene önce oğlum da kullandım çok güzeldi şimdi oğlum da hep kiysfet degisiyoz sızdığı için minies e geçtim bende