Ben de sleepy kullanıyorum, şuan 3 numaradayız,baştan beri hiç sızdırma yaşamadım hatta 1.5-2 saatte bir değiştiririm ve kurudur bezi hep yani emiş gücündende memnunum ,1-2 pişik yaptı ama pişik gibi bile değil kızarıklık oldu mustela pişik kremi kullanıyorum 1-2 kullanımda hemen geçiyor. Gerçekten bebekten bebeğe farkediyor.