Mete_moms Tazeanne0134 dene bence canım üzüleceğin bi para değil ama aklında olsun kalıbı biraz küçük kalıyor diğerlerine göre
Mrymbas Oğlum 6 aylık olana kadar migrosun bezinden memnundum 6aydan sonra oğlumda cirtli bez egzama yaptığı için külot beze geçiş yaptık ve şuan sleepy natural kullanıyorum ondanda memnunum oğlum 15 aylık
Tazeanne0134 Mrymbas vallah işte bende sleepy almıştım mahvetti poposunu bitiresiye takip edecektim bitirmeyi beklemicem
SevgiLina_ Tazeanne0134 ben kullaniyorum canim cok memnunum cevremdeklrde minies kullaniyor sizdirma ve pisik yasamadm sanirm bebekten bebege degisiyor pisik
Busraae Gamzem12_y aynen kuzum benimkide öyle olmustu. İlk 2 hafta bisey olmadı hatta iyi bezmiş dedim sonra mahvetti
Mrymbas Tazeanne0134 her bebeğe her bez aynı gelmiyor malesef minies güzel ama biz egzama olmasaydı değiştirmezdik
Bhs Tazeanne0134 bence sleepy bile pişik yaptıysa minies de yapar ben oğlum yeni doğduğunda kullandım pişik yaptı sonra sleepy kullandım şimdi evy baby
Mrymbas Tazeanne0134 yoktu biz kullanırken şuan bilmiyorum var mı 🙄 ama sleepy naturalden çok memnunuz şuan
Bhs Tazeanne0134 minies daha naylonumsu hava almıyr gibi ama sleepy daha iyiydi o açıdan sleepy bile dedim
Bhs Tazeanne0134 kullanıp memnun olan çok var ama demek bebegnz hassas ben bu arada 3 numaraya geçince tekrar denedm ama yine pişik yaptı hatta bel kısmı bile kıpkırmızı oldu çocuğun
Deletedmom123 Tazeanne0134 Miniesi yeni kullanmaya başladım , memnunum . Pişik olmadı , sızdırma da yapmıyor .
Tazeanne0134 Deletedmom123 ay inşallah benim paşama da yapmaz yaparsa evy baby e geçerim napayım bakalım