Bende minies kullanıyorum. Şuan 4 aylık olmak üzere bebeğim hiç bir sıkıntı yaşamadım. Bazı anneler bebeğimi pişik yaptı diyorlar. Fakat pişik olmadan bebeginize pişik kremi sürün ki pişik olmasını onleyin.
Birde her bebeğin cildi farklı olduğu için size uygun bezi bulmanizda fayda var