5aylık olduk bu zamana kadar prima kullanıyordum sızıntı olmuyordu ,uzun sürede kuru kalıyordu poposu allah var ama çocuk çiş kokuyordu sürekli.markette miniesle canbebe arasında kaldım denemek için canbebeyi aldım açınca dokusu cok hosuma gitmedi ama ertesi gün bebeğim çiş kokmuyordu pişik ve sızdırmada olmadı denemekte fayda var.