Leylaa_ 40-50 arasında havaya göre değişiyor derecemiz. Bize 2000 lira geldi tam. 4 petek yanıyor. Evimde sıcak. Yorumlarda daha düşük yakıp çok gelenleri okudum. Acaba petek temizliği, ya da kombi arızası olabilir mi? Bozuk olduğu için daha çok enerji hsrcıyordur belki, çalışma mantığını bilmediğim için. Kasım ayında ev buz gibiydi, alt katımda evde olmadığı için açmıyordu sanırım. Geçen ay petekleri temizlettik, kombide de bizim bilmediğimiz bir arıza varmış temizlikten sonra düzelmeyince kombiye baktılar o yüzden ısınmıyormuş. Ev bir anda ısındı