Merhaba evleri ısınmayanlar için halı altına ısıtıcılar var bebişler için deneyebilirsiniz birde kombiye bağlanan termostatlar var. Biz 2 senedir onu kullanıyoruz. Evimiz 3+1 toplamda 8 petek var. Kombi ev içi sıcaklığına göre en yüksek ayarda 75 derecede yanıyor ve sıcaklığı 22.5 ya da 23 e ayarlıyoruz 1 günde toplam 2 saat falan yanıyor. Bu şekilde daha ekonomik oluyor. Kayınvalidemlerle evimiz aynı ortalama biz hiç kapatmıyoruz o salonu kapattığı halde 1700 ödedi geçen ay biz 1400 ödedik. Araştırabilirsiniz bi gerçekten bütçe açısndan iyi oluyor. Özellikle evde değilsek telefondan kapatıyoruz ya da kısıyoruz eve gelmeden evin havanın durumuna göre artırıyoruz o açıdan iyi oluyor