Bizim en üst kat alttaki çalışan tek bi adam yakmıyor ev buz gibi oluyor -16 falan oluyor dışarısı o yüzden 48de açıyorum camlar da ahşap tam sıcak olmuyor ev küçük fanli ısıtıcı aldık kucuk bi ev ama isinmiyor asla ve 5bin tl geldi ankara Allah bilir 55de açarsam kac gelicek