bidebayilistersenferiya forumungurmesi bilgim yok ama çok geçmiş olsun, bağışıklığı güçlüdür şimdi tazecik geldi dünyaya, Allah şifa versin inşallah hızlıca toparlar
sek_kahve forumungurmesi ayy çok üzüldüm yaa, tez vakitte iyileşir inşallah. Rsv hakkında bilgim yok maalesef 😓
forumungurmesi sek_kahve @canmanayvesuyu @mbabygirlm @bidebayilistersenferiya Çok teşekkür ederim arkadaşlar.🤲
canmanayvesuyu forumungurmesi evet olabilir nefes alışverişi hızlanırsa, göğüs kafesi içe çökerse nefes alıp verirken ve solunuma burun kanatları da katılırsa solunum sıkıntısı diyebiliriz güzelce gözlemleyin çokça geçmiş olsun 🌸
maygirl forumungurmesi Çok geçmiş olsun.Hoşgelmiş Deva bebek.Sağlığına kavuşur yakın zamanda inşallah.🌸
poyrazmom2604 forumungurmesi kaç haftalık doğmuştu ki Allah şifa versin miniğe tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah 🥹
bittercikolata__ forumungurmesi Bizde tam 1 aylıkken yakalandık kızım yoğun bakımda kaldı ben anne oteli var hastanede orda kalmıştım. Biraz zor oluyor ister istemez 6 gün sonra çıkmıştık biz. Bu virüste 4 gün sonra falan iniyormuş cigere sonrasında hemen atlatiyorlar zaten ama dikkat etmek lazım sonrasında da tabi. Çok geçmiş olsun
forumungurmesi bittercikolata__ teşekkür ederim bizde atlatırız inşallah ama bizi hala yoğun bakıma almadılar boş boş bekletiyorlar oyalıyorlar bugün hala alınmazsa çıkarıp başka hastaneye götüreceğim.
zeaydo forumungurmesi 2 haftadır hastanede oğlum 2 aylık 1 haftadır da yoğun bakımda entübe olarak gözetim altında 😔 çok illet bir virüs
forumungurmesi zeaydo size de çok geçmiş olsun Allah şifalar versin, bizi yoğun bakıma bile almadılar henüz. Bir bilinmezlik içerisindeyiz.
zeaydo forumungurmesi her bebek gitmiyor umarım sizde serviste atlatırsınız yanımda yatan 2 aylık bir bebek vardı 12 günde serviste toparladı taburcu oldu ama benim oğluşumun ciğerleri henüz hazır değil yoğun bakımda uyutuluyor virüsü atmasını bekliyorlar umarım sizde çabucak toparlarsınız
forumungurmesi bidebayilistersenferiya öksürmesi düne göre azaldı ancak oksijen seviyesi hep 90 altı nabzı da hep yüksek 160 170 taşikardisi var..
Aklimideliricem Öncelikle hayırlı olsun gözün aydın bebişine kavuşmuşsun🌸 Benimde bilgim yok ama geçmiş olsun demek için yazdım inşallah sağlıcakla hastaneden çıkıp evinize gidersiniz bu minik bebekler sandığımızdan çok daha güçlüler içini ferah tut 💜🙏