Çok geçmiş olsun , konu evlat olunca tüm duygular anlamını yitiriyor çok iyi anlıyorum. Fakat sen de biliyorsun ve tecrübelisin biz sadece hatırlatmış olalım , sabırlı ve güçlü ol minik zaten düşündüğünden çok daha güçlü eminim , çok şükür tedavisi olan şeyler bunlar hayırlısi ile o hastaneden şifası ile çıkın, Rabbim ikinize de ismi gibi deva’nizi versin hayırlısı ile güzel haberlerini bekliyoruz .