Öncelikle hayırlı olsun , sağlıkla büyütün inşallah. 2024 yılında oğlum 1 aylıkken covid e yakalandık ailecek. Oğlum çok küçük olduğu için kendi isteğimle hastaneye yatırılmasını talep ettim. 5 gün hastanede kaldık. Bu sürede hava verildi ilaç tedavisi uygulamadılar çok küçük olduğu için, ama bebekler bizim sandığımızdan daha güçlü. Ben emzirdiğim için ben ilaç tedavisi aldım. Oğlumun ateşi çok yüksekti 38-39 seyretti epey. Sonra toparladık çok şükür. Bir faydası olur mu bilmiyorum ama yazmak istedim. Tez zamanda toparlanır inşallah 🙏🏻 geçmiş olsun