forumungurmesi aynen ayni şeyleri yasiyoruz abla okuldan getiriyor ortanca pesinden hasta oluyor en küçüğe de bulastirdik tabi. Bizim doktorumuz online hemen donus yapiyor sagolsun hastaneye gitmeden evde hallettik ama cok zordu cok .. o burnu tikali nefes alamadi uyuyamadi cok agladi, hastaneye gitmeye de korktum biliyorum gitsem yatis yapacaklar , bol bol emzirdim havalarini verdim , takribi 1 haftada azalarak gecti sukur. Sizde atlatacaksiniz emin ol 🤲