yesimiran 40 ımda direk Zlyndaya başlamıştım bende adet olmadan direk başlanabiliyordu. Emzirdim 23 ay boyunca kullanmaya devam ettim. Tek yan etkisi olarak ara ara lekelenme ve adet görmeme yaşadım. Bu hapları kullanırken bu ikisi en sık görülen yan etki oluyor. İlk kutuda ek koruma yapmıştık geri çekilme olarak sonraki kutuya geçince yapmadık. Ondan sonra yine garanti olsun diye ek olarak geri çekilme yapmaya başladık yani karışık ilerledik. Düzenli kullanımda sorun yaşamazsınız doktorumda öyle demişti bana ben yaşamadım