mysf1 yesimiran ben spiral taktırdım ve prezervatif kullanıyoruz ayriyeten bebeğim şu an bir yaşına girecek bir problem yok
edayilmaz yesimiran bence hap kullanmayın ya bebeğiniz çok küçük spiral taktırmayı düşündünüz mü ben 8 aydır o şekilde korunuyorum hiçbir sorun yaşamadım şuana kadar
minniks yesimiran kıyamam ya evet biraz travma olduysa unutulması biraz uzun surebiliyo benimde lohusalık travmalarım vardı ama 2. De hic biri olmadı sukur