Merhaba hanımlar. Hap+ geri çekilmeyle korunan varmıı özellikle hapla ben bugün aldm cerazette diye bi hap emziriyorum ama malesef işimi şansa bırakamam geri çekilme ve hapla korunuyorm bebeğim 2.5 aylık ama süte geçicegini biliyorum fakat o kadar berbat bir dogum ve hamilelik yaşadım ki asla tek yöntemle korunmaya cesaret edemiyorum benim gibi olan varmi bide hap galiba adetin 3. Günü falan kullanilmaya başlaniyormus ama ben yeni adetten ciktim başlamam gerekiyor diye başladım umarm işe yarar siz nasl korunuyorsunuzz??