Bende yıllarca çektim sürekli tekrarlıyordu en son doğum doktoruma gittiğimde batikonla yıkadılar bi kaç dk yakiyor ama sonra geçiyor hatta alıp evde kendim de yaptım ondan sonra hiç tekrarlaması kaşıntıya enfeksiyon mantar hepsine birebir yapın bana dua edersiniz