Kızlar 10 buçuk ay oldu doğum yapalı 3 4 aydır kaşıntı geçmiyor. Doktora gittiğimde mantar görünmüyor demişti ama sprey, krem ve antibiyotik vermişti antibiyotikle biraz hafifledi ama sprey funderyl felaket yaktı kullanamadım. Hâlâ geçmiyor yarın yine gideceğim ama bunu yaşayan var mı? Mantar akıntısı gibi bir akıntım yok. Ama deli gibi kaşınıyor gece gündüz. Kasimaktan yara oldu artık kanıyor kaşıdıkça ama mümkün değil duramıyorum ne yapacağım? Yaşayıp çözüm bulan var mı? Acaba bakteriyel enfeksiyon olabilir mi? Bir de vajina girişinde kocaman bir bartholin kistim var. Doktor iki kez patlattı ama iltihaplanıyor sürekli büyüyüp küçülüyor değişik bir şey ağrı yapmıyor ama anlamadım. O da sebep olabilir mi