mutlu27 yaaa çok geçmiş olsun işte bahsettiğiniz şey bartholin kesesi sanırım tam vajina girişinde ceviz büyüklüğünde var benim de ve kenarından bir nohut kadar da şişiyor iltihap birikiyor dün doktor üçüncü kez patlattı çözüm olarak da üroloji ile görüşebilirsin onlar yapıyor bu işlemleri dedi tamamen aldırmaktan daha farklı işlemler de varmış alınması bir daha ıslaklık olmaz sürekli kuruluk yaşanır çünkü yaşımda küçük 25 yaşındayım daha bir ara gideceğim bakalım korktum siz öyle anlatınca kadın doğum doktorum bence işlem gerekmiyor şu an dedi ama sürekli gidip patlattıracak mıyım böyle iltihabı ben de şaştım kaldım ameliyat sonrası çabuk toparladınız mı ameliyat gerekirse yanımda kimsem yok benim çünkü bebeğime kim bakacak