hellomom kerembebek00 gökçen hoca çok iyi ama çok pahalı.Ben de nerdeyse 2 sene olacak, labioplasti oldum, ama çok da kolay değil. 3 ay ilişki yok zaten. 2 günde ayağa kalktım ama 10 gün rapor almıştım. 1-1,5 ay da kaşıntılar devam etti ama aşırı yopun bir kaşıntı. Hergün buz yaptım. Çok basit gibi anlatmışlardı bana ama çok da basit gelmedi. Eskisinden iyi ama barbie vajina bu mudur emin değilim. Bana o zaman yağ enjekSyınu da yapıldı ama onlarda 8 ayda eridi. İyi bir doktora yaptırmak gerekiyor. Ben benim doktorun pek iyi oldupunu düşünmüyorum ve gökçen hocaya yaptırmadığıma pişman oldum.
kerembebek00 hellomom Peki siz ne kadara yaptırmıştınız Gökçe’n hoca ne kadar fiyat vermişti Evet bende yağ enjeksiyonunu sordum da 12 ay kadar falan etkisi olur zaten dedi Başında açıkça söyledi
kerembebek00 hellomom Ay bende düşünüyorum ama 3 ay ilişki yok mu 🙈 6 hafta diye biliyordum sizi en çok zorlayan şey kaşıntı mı oldu Ağrı olayı nasıl peki
hellomom kerembebek00 benim vajinoplasti de yapıldı. Belki ondan 3 aydı. Valla acı yanma da vardı ama kaşıntılar çok kötüydü diye hatırlıyorum.
asitutsak7 kerembebek00 4 yıl önce İstanbul da 10bine yaptırdım, ben hiç acı ağrı çekmedim, ameliyat günü de dahil, bir gece yatırdılar ertesi gün taburcu oldum, ilişki yasağı da 3 ay değildi, 5-6 hafta falandı, benim için çok kolay bir ameliyattı yani 😊
kerembebek00 asitutsak7 Ay çok iyi ya inşallah bende yaptırırsam böyle ağrısız geçer hangi hastane hangi doktora yapmıştırmoştınız peki Görüntü istediğiniz gibi oldu mu siz sadece Labioplasti mi yoksa dış dudaklara da dolgu yaptırdınız mı
asitutsak7 kerembebek00 Bana dolgu yapılmadı, genel olarak işlemden memnun kaldım, beklentimi karşıladı 🤗 Atlas üniversitesi hastanesi, Dr Gülcan Albayrak
KaransMutter 5 yıl önce 10.000₺’ye İzmir’de Süleyman Eserdağ’a Barbie vajina estetiği yaptırdım. Bu işi Türkiye’de Amerika’dan sonra yapan ilk doktor. İşinin Ehl-i kesinlikle. Ekibi de çok profesyonel. 1 gece hastanede yapttım. Sonraki günler dikişlerden dolayı kremler ve ağrı kesiciler kullandığımı hatırlıyorum. Bana; sakın 1 ay boyunca ameliyatlı yerine bakma iyileşme sürecindesin dediler. Tuvalete gittiğimde artık düşen dikişlerimi iç çamaşırımda görüyordum. Valla öyle ağrısızdı, işte ne bileyim 1-2 gün sonra normal hayata döndüm diyemiycem benim canım tatlı galiba bilemiyorum ben 1 ay boyunca penguen gibi bacaklarımı ayırıp yürüdüm.Ama işlem sonrası çok çok rahat ettim. İnanılmaz güzel görünüyor, filmlerdeki gibi😉😄
kerembebek00 asitutsak7 Çok teşekkür ederim peki bisey daha ameliyat olalı 4 sene oldu diyorsunuz ya İç dudaklarınız şuan ne durumda yani tekrar sarkma oldu mu yoksa ilk yapıldığı gibi kaldı mı 🙈
kerembebek00 asitutsak7 Teşekkür ederim memnun kalmanıza sevindim bende 15-20 gün sonra yaptırıcam inşallah 🙏