@KuzyAkn28
Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Memnun kaldınız mı? Şuan Funda hanım var acaba onda mı olsam diye düşünüyordum, açıkçası kadın bir doktor olsun istemiştim çekindiğim için malum estetik içeren bir ameliyat. Ama Uğur hocanında netliğini biliyorum, doğumumu onda yaptım memnun kalmıştım.
İyileşme süreciniz vs nasıl oldu birde😊çokta soru sordum ama inanın bu konuda başka soracak kimse yok çevremde😊