Ben doğma büyüme antalyalıyım annem kütahya emetlı ilçesinden yanı ama unıversıteyı kütahya’da okudum 2017 yılında çok fazla aktıvote falan yoktu yaptıgımız tek şey 101ıynamaktı🤣🤣 ama benım orda arkadaslaeım falan var dı oyüzden eslısehırw falan gıderdık haftasonları çok özledim çok ama geçen sene gıttım baya degısmıs heryere cafe vs acılmıs arkadaslarınız olursa sıkılmassınız heryere yakın ama çok özledim orayı keşke o zamanlar değerini daha çok bılseydım gözümde tütüyor herseyını çık özledim bunu yazarken bıle çok duygulandım bence secebılecegınız en güzel sehırlerden bırı kütahya kokusu bile başka güzel