Fincan 2007-2013 yılları arasında lisans ve yüksek lisans için orada bulundum, gayet güvenli bir şehirdir, o zamanlar daha muhafazakar bir yerdi şimdi elbetteki çok şeyler değişmiştir, sosyallik biraz da ortamınızla ilgili oluyor açıkçası biz o yıllarda bile piknikler konserler türkü kafeler çok güzel zamanlar geçirmiştik, hala çok özledim, en son 2021 de bikaç saatliğine orda bulundum yollar vs biraz değişmiş ama genel havası hep aynı, güven dolu bir şehir benim için, kendim Çanakkaleliyim bu arada