Fincan biz de bir ara Kütahya’da yasiycaktik çok araştırdık, eşim 2 ay kadar ben 1 ay kadar orda yaşadım 😀 biz eşimin işinin ayarladığı otelde kaldık. O açıdan çok güzeldi hemen her gün termal sulara gidiyordum bana tatildi 😅 insanları çok kibar, çok şekerler. Merkez genel olarak bir tık pahalı geldi bana. Yapılacak çok şey yok AVM 1 tane. Hastanesi çok iyiydi, alerji testi bile yaptırdım bol bol fayadalandim İstanbul hastanelerinden sonra harika geldi sıra var 🙃 küçük bir şehir. Soğuk. Eğer küçük şehirde yaşamaktan sıkılmam derseniz tercih edebilirsiniz. Biz tavsanlidaki otelde kaldık tavsanlida hiiic birşey yok. Merkezi tavsiye ederim yaşamak için.