bidebayilistersenferiya evet🥹 4 ay falan oluyor aylık abonelik aldım ben her ay ödeme zamanı kesiyor hesaptan mail atıyorlar kutu hazırlanıyor kargolandı vs diye. Edebiyat kitabıymış bunlar. Uygulama hazırlıyorlarmış seçebilecekmişiz o zaman kutuları polisiye vs kategoriler olacakmış ☺️ gidip alamıyordum iyi oldu benim için. Genelde yeni yayınlanacak kitapları veya ödüllü olanları seçiyorlar. Bazen hediye kitap koyuyorlar o ay. Mesela livanelinin yeni kitabı vardı önceki aylarda. O ay bir tema seçiyorlar ona uygun kitaplar hazırlıyorlar.