[silindi] Oğlum 3 yaşına girecek. Sizin oğlan da 3 senedir hep sucuk yiyor maşallah. Şu tabağı ben bile bitiremem. Dip not: yaş32
birkupalatte [silindi] E kayserili. Burada bebeler pastırma sucuk hastası😂 Sucuk ev yapımı olduğu için içimiz rahat😄Bu kişiden kişiye farklılık gösterir. Annem 56 yaşında bütün gün bir tek elma yer ona bakılırsa 😄
birkupalatte Pamukhanim_ Teşekkürler teyzesi. Yer zamanla. Ama biraz da genetik sanırım. Boyu uzadığı sürece sorun yok annesi
CuteBadesMama birkupalatte eski postlarınızı bilemiyorum tabi, maşallah dedim zaten 🧿😄 (bebesinin yemekle arası iyi olmayan annelere; bu normalin üzerinde arkadaşlar 👯♀️)
birkupalatte CuteBadesMama yani 2 yumurta var orada. Ve bir parça peyniri 4 e böldüm rahat yesin diye. Zeytinler de 2 ye bölünmüş şekilde. Bir yemek kaşığı labneyle avokadoyu ezdim bir de. 😊
Dedektifgadget birkupalatte valla gayet normal görünüyor ev yapımı sucukta 4 yaş için ideal bence verilebilir afiyet olsun 🤤 ben gülecek ve dalga geçecek bir şey görmedim☺️