birkupalatte çok teşekkür ederim yazdıklarınız için , evet bende şuan blw yöntemiyle ilerliyorum artık yemesi için zorlamıyorum . Sadece 2 yaşına girince işe başlamayı düşünüyorum en azından biraz ek gıdaya alışırsa zorlanmaz diye düşündüm. Dün sizin dediğiniz gibi azıcık salçayla arpa çorbası yaptım tuzsuz kekik suyuyla ilk defa yedi sanırım mama muhallebi tarzı şeyleri sevmiyor . Önerileriniz için çok teşekkür ederim 🌷