kuzey2305 bize gözetim altında verilmesi gerektiğini söyledi doktor yatış yapılmasj gerektiğini biliyorum çok da araştırdım ilacınız farklıydı belki de çünkü ağır bir ilaç alın bunu kullanın diyip göndermeleri mümkün değildir diye düşünüyorum ama ben post sahibini korkutmak amaçlı yazmadım kullanan çok kişi var tabii ki doktor da öyle söyledi genel olarak bir sıkıntı görmediğini. Ben bekleme taraftarı oldum o ayrı. Eğer hematolojiye görününce doktor kullansın derse tabii ki kullanabilir ben tercih etmedim diye bunu savunmuyorum umarım gerek kalmasın tabii ki kendiliğinden geçer de denilebilir dilerim öyle olur 🙂