Balbulutu sadece çocuk doktoruna her ay rutin kontrole gidiyoruz. ilk çıktığında lafı edildi bişey değil o geçer dedi güveniyorum kendisine risk görse hemen yönlendirirdi. Bende tabi gözlemliyorum şimdilik şişme yayılma vs yok bakalım biraz daha büyüsünde gösteririm diye düşündüm