Balbulutu bizim de var oğlumun müstehcen bir yerinde. Her yerine bakıldı ama orada olduğu için doktor ilaç tedavisine başlamak istedi yatışla birlikte. Ama ben başlatmadım çünkü ilaç fazlasıyla ağır bir kalp ilacıydı. Zaten riskler yüzünden de yatış yaptırıyor. Şimdi 17 aylık oldu artık büyümüyor hatta biraz ufalıyor gibi geliyor gözüme. Zamanla küçülecektir diye düşünüyorum çünkü tek bir doktora göstermedik zamanla geçer diyen doktorlar da oldu. Yılda bir kez doktora gösteririz diye düşünüyorum ama ilaç mevzusuna girmek istemiyorum