gorkmakdmr benimde doğumdan sonra denmedi ama kontrolde söylendi ihtiyaç halinde öneriyoruz dedi, baticon acıtan yakan bişey değil zaten istersen oturma suyuna da damlatıp oturabilirsin mikrobu temizliyor sadece dezenfekte ediyor orayı korkulcak bişe yok, ben gazlı beze damlatıp pıt pıt yapıyodum benimde acım vardı hassastım çok iyi anlıyorum seni ama hiç mereak etme baticon acıtmıyor rahatlıyosun aksine