Bencede, çok dokunma, batikon filan kullanmadım ben, her lavabodan sonra kurutmayla kurut, temiz tut, kötü koku olmaz zaten öyle yaptığın içinde, ağrılarım benimde çok olmuştu, Ağrı oldukça parol kullanmıştım bi süre, 40-45 güne tamamen ağrılarım geçmişti, biraz daha var tam toparlanmana, dikişlerin açılırsa da çok acıtır oturup kalkmakta aşırı zorlanırsın ve aynadan baktığında da açılma var mı yok mu kendin anlarsın, yani şuan ağrı olması çok normal, biraz daha sabır 🌸