gorkmakdmr walla bende de oldu. Doktor 4 hafta sonra kontrol çağırdı. Her duştan; ılık su ile yika -kurula asla ıslak kalmasın dedi. Batikon + Gazlı bez ile 4 hafta boyunca kullanıp kontrol e gel dedi. Asla o bölgeyi bastırma, keseleme yapma. Zaten kontrol de kaynayıp, kaynadığına bakıyor. Ona göre tekrar yönlendiriyor. Bence doktora bı sorun numarası varsa yada gidin derim. Sonuçta orası iyileşmeden birşeylere devam edemezsiniz ❤️🙏🏼