gmz0007 biz 11 aylığız süt ve yumurta alerjimiz vardı sütü bir şekilde açtık yumurtanın da sarısını açabildik ama çoook fazla gaz var. Başka şeylere de alerjisi olduğunu düşünüyorum ama bulamadık tam olarak. Doktorumuz kesmememiz gerektiğini söyledi, zamanla tolere edecektir. Kızım günlerce gazdan uyuyamadı ama kesmedik yumurtayı düşünün.