gmz0007 bizim alerji biraz yüksekti çünkü avokado veriyordum bişey olmuyordu 6-7. Verişimde dudakları şişti tüm vücudu kabardı gözleri kapanacaktı sağlık ocağına yetiştirdim hemen avil vurdular anında düzeldi ama o yiyeceği kesince düzeliyor yoğurtta anaflaksi geçirdi 18,5 aylık hala alerjisi çok yüksek biz yiyip öpünce bile kabarıyor belki çocuğunuzun başka şeylere alerjisi vardır hangi şehirdesibiz bilmiyorum ama biz Ankara’ya gidiyoruz sürekli alerji için.