etkafa tarifini anlatayım çok da kolay. Soğanları yağda kavuruyorsun ince çok büyük olmayacak şekilde doğradıgin patatesleri de ekliyorsun öyle kavuruyorsun ben biraz öyle pişirdim sonra ıspanakları da ekliyorsun kapağını kapatıp biraz o şekilde pişirdim ara ara karıştır ama suyu olmadığından yapışıyor. Ispanaklar biraz ölünce içine ya krema dokuyorsun ya süt ben süt döktüm yarım çay bardağı ve 1 YK un koydum tepeleme. Tuz karabiber kırmızı biber ekliyorsun. Tarifte muskatta vardı da bende yoktu 😄
Onları öyle pişirdikten sonra fırın kabına alıyorsun üzerine kaşar at fırına kaşarlar kızarana kadar 😄 çok güzel oluyor çakma graten gibi birşey 😄