DogaLina Bsrumt55 Sahreyldrm Minniemouse_4235 Sin21 Sin21 Sahreyldrm Hulya12 Dorukveannesii Zehra_Ens Mervearas123 Yasminlina hepinize çook teşekkürler 🙏 geneline bişey olmamış bi cesaret gidicem bende 😆 korkan arkadaşlar olmuyomuş bişey hadi bi cesaret sizedeee 💪
Bengisu_dunya Normal doğum yaptım 4 tane dikişim vardı 40 ım cıktıktan sonra biraz daha bekleyim 45-50. Günde ağdaya gittim hiçte acımadı ama bende tedirgindim. Acırmı dikiş kaldıysa açılırmı falan diye ama gayette eskisi gibiydi ekstra birşey olmadı
RumeysaMiran DogaLina bende çık korkmuştum baya bir gitmemiştim en sonunda gittim hiç bişey olmadı hatta orası uyusuk gibi olduğu icin daha rahat oluyor 😊
Delal 40im cikinca kendim makineyle yaptim zaten orasi hala uyusuktu hissetmedim bile kolay kolay acilmaz korkma canim asil kirli kalirsa mikrop kapabilir
[silindi] DogaLina kırkım çıkar çıkmaz önce doktora kontröle sonra ordan çıkıp ağdaya gittim acımıyor korkmayın 9 ay oldu doğum yapalı her ay gidiyorum
Areliminannesi DogaLina bende 40 ım çıkınca kendim yaptım 😂 ameliyat yerimi eldivenle tek tek aldım sadece
Anne111 DogaLina canim ben normal dogum yaptım epizyotomi kesisi de vardı ama 3 hafta sonra kendim epilatör ve eldivenle yaptım senin sezeryan dikiş de üst bölgede ya rahatlıkla yaparsın diye düşünüyorum bide cok zaman olmus
Defnemmm1133 DogaLina 2 aylıkken yaptırdım her iki doğumunda da çok şükür sıkıntı yaşamadım insan korkuyor ister istemez ama bir şey olmuyor yaptırabilirsiniz
Huzurkokulum DogaLina bende 2. Ay dolmustu kontrole gittim kapanmis tamamen dedikten sonra agdaya gotmistim